fbpx

Geriausios vestuvių nuotraukos 2020 | Best of 2020, a year in review

Šie metai mus visus nustebino, pristabdė ir privertė į mus supantį pasaulį pažiūrėti kitaip. Kovą mėnesį, Lietuvą, pasiekė Covid-19. Tai mus visus išgąsdino, pakeitė daugelio planus, sustabdė keliones. 2020 metai atėjo ir praėjo. Visos nuotraukos jau atiduotos jauniesiems. Taigi, pats laikas atsigręžti ir prisiminti ypatingas šventes, kurių dalimi man teko garbės būti. Viskas, ką galiu pasakyti yra tai didelis AČIŪ! Ačiū mano nuostabioms poroms kurios pasikliovė ir pasitikėjo manimi ir tai ką aš darau.

Vestuvių ceremonija iš vestuvių fotografo perspektyvos

Sveikinu! Jūs susižadėjote. Pradėdami planuoti savo vestuves, vienas pirmųjų darbų, kurį privalote atlikti, tai išsirinkti vestuvių ceremonijos vietą. Nesvarbu, kokio stiliaus vestuves turėsite – tradicines, miesto, rustic, boho, prabangias ar pajūrio – visose vestuvėse bus ceremonija. Jos nėra vienodos, bet turi savo seką. Taigi, vestuvių ceremonija iš vestuvių fotografo perspektyvos.

Kelionė į Kalabriją, Italija | Trip to Calabria, Italy

Mano ir mano bendrakeleivių kelionė į Kalabriją, Italiją prasidėjo ankstyvą sekmadienio rytą. Labai keista, kai atvažiuoji į tuščią oro uostą, lengvai priduodi lagaminus ir nieko nesutikdami einam link vartų. Išskridome tik mes keturi! Jau sėdėdami lėktuve žinojome, kad mūsų atgaliniai bilietai yra atšaukti. Išskridome paskutiniu reisu į Italiją. Kaip grįšime atgalios, sugalvosime savaitės bėgyje.

Kelionė į Le Grand Bornand | Trip to Le Grand Bornand

Kelionė į Le Grand Bornand ,buvo pirmoji kelionė po, beveik 6 metų nekeliavimo. Paskutinį syk lankėmės Čekijoje. Ir turbūt paklausit – kaip taip? Ogi paprastai. Grįžus iš JAV, pradėjom namo statybas, kiek įmanoma dirbom patys – ir tinkavom, ir dažėm, ir stogą šiltinom, ir žemę lyginom. Savaitgaliai būdavo užimti arba statybomis, arba vestuvėmis, arba skraidymais.

Leono krikštynos Aukštosios Panemunės Švč. Mergelės Marijos Vardo bažnyčioje | Christening in Church of the Holy Name of the Virgin Mary in Aukštoji Panemunė

Leono krikštynos Aukštosios Panemunės bažnyčioje įvyko rugsėjo vidury. Su šeima susitinku jau ne pirmą sykį. Ir iš ties gera susitikti beveik kasmet. Šeima vertina mano reportažinį stilių bei dėmesį detalėms. Namuose neskubėdami susiruošėme ir išvykome į bažnyčią. Čia jau laukė susirinkę artimieji. o gražios ir jautrios krikštynų ceremonijos važiavome į Raudondvario dvaro oranžeriją, kurią Monika iš Magiško namelio jau buvo papuošusi krikšto šventei.

Kaip rašyti užklausą vestuvių fotografui?

Ši informacija bus naudinga tiems jaunosioms ir jaunikiams, kurie pirmą kartą rašo užklausą vestuvių fotografui. Prieš kelias dienas socialiniuose tinkluose fotografai diskutavo, kokias neišsamias bei trumpas užklausas gauna iš užsakovų. Ir, iš tiesų, labai dažnai mes, fotografai, sulaukiame štai tokių laiškų ar žinučių į Faceboko ar Instagramo paskyras: „Labas, kokia kaina?“ Kaip matote, tokios užklausos nesuteikia mums, fotografams, jokios informacijos. Nei kokią vestuvių dieną pasirinko, nei kur vyks vestuvės, kartais net nesuprantu, ką reikės fotografuoti.

Kaip išsirinkti fotogenišką vestuvinę suknelę?

Fotografavau daugybę vestuvių ir žinau, kas padeda vestuvinei suknelei išsiskirti nuotraukose. Tikrai įmanoma, jog suknelė Jums patiktų ir tiktų prie šventės vietos. Todėl nusprendžiau pasidalinti patarimais, kaip išsirinkti išties fotogenišką vestuvinę suknelę.

Top 5 patarimai renkantis vestuvių fotografą

Vestuvių planavimas gali būti ne tik malonus, bet ir stresą keliantis įvykis. Teks priimti kur kas daugiau svarbių sprendimų nei įsivaizdavote. Šiuolaikiniams jaunavedžiams lengva pasimesti daugybės pasiūlymų sraute. Kartais netgi spaudimas iš aplinkinių gali tapti nebepakeliamas. Štai Top 5 patarimai renkantis vestuvių fotografą, kurie, tikiu, padės pasirinkti teisingai.

Fine Art dokumentinė vestuvių fotografija

Šiuo metu yra daugybė vestuvių fotografavimo stilių ir kiekvienas fotografas jį įvardija vis kitaip. Sunku yra suprasti, kas yra kas, bei koks stilius Jums labiausiai tinka. Lietuvoje dabar karaliauja mados (fashion)/skirtas spaudai (editorial)/tobulai romantiškas (glamour) stilius. Taip pat yra ir klasikinių, boho, dramatiškų/tamsių/niūrių bei reportažinių/dokumentinių stilių vestuvių fotografų. Dažnai manęs klientai klausia, o kokį fotografavimo stilių aš atstovauju? Taigi, atsakau. Aš esu Fine Art dokumentinio vestuvių stiliaus fotografė. Nors pažodinis vertimas reiškia „puikų meną“, tačiau norėčiau leistis gilyn ir trumpai nusakyti būtent šio stiliaus charakterį.

Geriausios vestuvių nuotraukos 2019 | Best of 2019, a year in review

2019 metai atėjo ir praėjo. O jie buvo išties puikūs. Visos nuotraukos jau atiduotos jauniesiems. Taigi, pats laikas atsigręžti ir prisiminti ypatingas šventes, kurių dalimi man teko garbės būti. Viskas, ką galiu pasakyti yra tai didelis AČIŪ! Ačiū mano nuostabioms poroms kurios pasikliovė ir pasitikėjo manimi ir tai ką aš darau.

Almina + Mantas | Pagoniškos vestuvės Šiauliuose | Pagan wedding in Šiauliai

Alminos ir Manto pagoniškos vestuvės Šiauliuose įvyko rugsėjo pradžioje. Kai jaunųjų paklausiau, kokių nuotraukų jie tikisi, jų atsakymas buvo: labai paprastų, pilnų juoko, jokio dirbtinumo ar pozavimo. Nesuvaidintų emocijų. Ach… kai gera tai girdėti, juk vestuvės tai šventė! Jaunieji jos norėjo paprastos ir gražios, sau ir savo artimiesiems – kurioje visi susirenka kartu pabūti, pabendrauti, suartinti ryšiu. Sutuoktuvių ceremonija paremta baltiškomis tradicinėmis jungtuvėmis.  Visame kame vyravo gamtos motyvai, žalia ir balta spalvos, bei simboliai.

Renata + Danas | Vestuvių popietė Babtyno – Žemaitkiemio dvare | Wedding in Babtynas – Žemaitkiemis manor

Renatos ir Dano vestuvių popietė Babtyno – Žemaitkiemio dvare įvyko rugsėjo pradžioje. Renata man parašė iki vestuvių likus 6 savaitėms. Kadangi jų numatyta vestuvių data buvo rugsėjo pradžioje, o pas mane penktadienis ir šeštadienis buvo jau užimti, ji prisiderino prie manęs ir pasirinko vestuves švęsti ketvirtadienį. Nuotakai padėjau suplanuoti vestuvių dienos laikus, nes vestuvių popietei Babtyno – Žemaitkiemio dvare susiplanuoti nebereikia planuotojos ar koordinatorės, juk viskas vyksta vienoje vietoje.

Jūratė + Edgaras | Lininės arba vaisinės vestuvių metinės

Dar balandį Jūratė susisiekė su manimi ir nupasakojo fotosesijos viziją: „Išeina lininės arba vaisinės vestuvių metinės. Suorganizavau lininių rūbų mums. Galvojau, gal kokio pikniko tema. Torto šiemet nebus. Suderinsiu desertinius vaisius. Tema tokia laisva, tiesiog pasivaikščiosim po botanikos sodą, juk ten mūsų vestuvės ir įvyko. Mūsų vaizdas toks.“ Ech kaip gerai kai pora jau žino ko nori.

Bernardo krikštynos Kairių Švč. Mergelės Marijos bažnyčioje | Christening in Saint Mary church in Kairiai

Bernardo krikštynos Kairių Švč. Mergelės Marijos bažnyčioje įvyko liepos pabaigoje. Su Bernardo šeima susitinku jau ne kartą. Tapau jų šeimos fotografe. Po gražios ir jautrios krikštynų ceremonijos, nuėjome prie Kairių ežero trumpai fotosesijai. O šventė vyko – namuose. Kadangi, Bernardo mama Eglė yra švenčių dekoratorė, ji puikiai išnaudojo kiemo erdvę bei papuošė. Jei tik yra galimybė – rinkitės šventę daryti namuose. Vaikui namų aplinka artima, čia pat yra jo žaislai ir lovytė, jei užsinorės popiečio miegelio.